Friday, June 8, 2012

Hobi - Hobi Edit Photo

Hai ? Selamat Perbuka Bicara . Kita mula kan dengan senyum :D.. Hari ini saya nak cerita about edit-edit photo nie.. Salah satu hobi saya ialah edit photo , Kat luar sana pun mesti sukakan edit photo yang cantik-cantik. Mesti ramai gurl's kat luar suka edit photo . Tapi saya nie tak lah sepandai korang semua . Just simple je   edit nie . Mesti korang tak sabar nak tengok hasil kerje saya .  Wait .... Wait ... Wait ... Wait ... !






Hai ? Ini hasil kerja saya yang pertama :D , Korang mesti nak tahu gambar siapa kat atas nie . Ini la pic saya  ! Just Simple :D  Jom-jom tengok lagi Shutter Photo saya !







Saya lagi :D . Baru abes penat jogging , Sempat lagi Snap-Snap . !




Yeah ! Yeah ! Yeah ! Edit Photo lagi . Photo By Alyana :D . Jap-jap ada lagi . 





Ops ! Ops ! Ops ! Ada lagi :D




Ini kakak angkat kesayangan saya ! Dia memang terbaik ! :D tu..tu..tu..tu ada lagi . Jom tengok !






Ini dia . Mereka adalah kawan-kawan saya ! Terbaik !


Saya lagi ! Saya lagi ! Tak secomel/sehemsem/secantik/secute/ korang semua. Hehe . Just Simple :D


Ini Photo By Alyana . Hehehe . Comei kan kawan saya ! 


Saya lagi ! Saya Lagi !


Yep ! Yup ! Saya lagi . Hehe . :D Just Simple je kan .  




Akhirnye sampai jugak ye penghujung ye . Eh rase cam cerita Hindustan la pulak . Hehe . Gurau je . Korang dah tengok or usha my blogs . Sila tinggal kan komen anda . Thanx ye !:D












No comments:

Post a Comment